Hutter Ferenc

Ford Sierra 4000 cm3 V8

Eddigi eredmények

A kezdetek

1988 születtem Budapesten, Mogyoródon. A forma1 versenypálya mellet nőttem fel. Valószínűleg innen az autók es motorok iránti nagy érdeklődés. Elég hamar elkezdtem a vezetést igaz meg csak egy NYSA típusú kisteherautón, de akkor mar tudtam, hogy egy igazi kocsi az hátul kapar. 13-14 évesen egy barátommal vettük meg az első autómat: Ford Taunus V6-ot.

 

Ifjúság

Telt múlt az idő hű maradtam a márkához leginkább az egyszerűség és olcsóság miatt, de már egy generációval újabb sedánal kapartatunk az utcán. Amivel most is versenyezek: Ford Sierra. Először csak sedanok 4 hengerrel majd jöttek a coupék, v6-ok, cossiek és az első 4×4 ami még  most is megvan.

 

Fordok

Első coupé (ami most megint az én tulajdonomban van) 18 évesen vettem, 1.6 motort kicseréltem 2.0 majd kapott bukó csövet a biztonság miatt, majd a második tél után megváltam tőle. Következet egy V6(12v) ami mellet építettem, a V6 cosworth 4×4 amit a mai napig használok mondjuk leginkább télen. 2012-2013 az épp aktuális coupé V6 cossibol, BMW 4.4 v8 lett amivel 2013-2016ig versenyeztem a mai napig megvan még.

 

A csapat

2015-irunk, amikor a szokásos május 1. versenyen tájékoztam Kurucz Edinával (Markom Racing Team tulajdonosa). Versenyközben odajött hozzám és azt mondta, ha felállok a dobogóra, akkor bevesz a pilótái közé. Mint előző évben itt is 3. helyen zártam a szlovák futamot. Ettől kezdve közösen dolgoztunk. A versenyzésemen folyamatosan nagy tervek görgetünk magunk előtt, melyek azért szépen lassan valóra is válnak.

 

Új korszak

2016 év végen lehetőséget kaptam egy új autó építésére. Egy megkötés volt, hogy maradjon a típus. Ez egy elég nagy nehezítés, mert a Sierra jó versenyautó volt a 80-as évek végen rallyban és pályán, na de amit mi űzzünk az teljesen más. Mint minden rendes driftautóban egyértelmű volt, hogy turbós motor kerül bele. Maradt a költséghatékonyság miatt a BMW, de már egy „sor6” formájában. Futómű és a hajtás lánc is teljesen egyedi, a beltér full homológ. A világ bármely részén megfelel a szabályoknak az új autó.

 

Jövő

Idei év az teszt jellegű próbálgatjuk az autót, és ha már minden hiba kiforrta magát. akkor már „csak” meg kell tanulni használni. Szeretnék a minél több külföldi verseny szerepelni és pezsgőt locsolni.

 

Gyémánt fokozatú támogatóink