Turóczi Árpád

BMW E36 M3 3200 ccm

Eddigi eredmények

  • 2016 – SemiPro – Gymkhana – 1. hely
  • 2016 – Abszolút – Gymkhana – 1. hely
  • 2016 – SemiPro – Gymkhana – 1. hely
  • 2016 – Abszolút – Gymkhana – 2. hely
  • 2016 – SemiPro/Pro2 – Drift – 3. hely
  • 2016 – SemiPro – Gymkhana – 2. hely
  • 2016 – Semipro Gymkhana Országos bajnok – 1. hely
  • 2016 – Abszolút Gymkhana OB – 2. hely
  • 2017 – Abszolút – Gymkhana – 2. hely
  • 2017 – SemiPro – Drift – 3. hely

A kezdetek

1994 December 14.-én születtem Budapesten. Szerintem már a születésem pillanatában megcsapott valami benzingőz, mert azóta csak az olyan dolgok érdekelnek, amiket motor hajt. Motorozással majd quadozással kezdtem a pályafutásomat, aztán amint lehetett áttértem a 4 kerékre, és azóta nincs megállás. Mindig egyre erősebb, és erősebb kell…

 

Először versenyautóban

Minden az otthoni szimulátorral kezdődött, egy Logitech G25 -ön gyakoroltam, aztán hamar rájöttem, hogy a G erők nem jönnek át a monitoron keresztül, így jött egy lehetőség amivel élve Bauer Bence barátommal vettünk egy BMW E34 520i -t, és 2013-ban azzal teljesítettem életem első FRT versenyét. Majd 2014-ben megvettem a jól ismert Mercedes W124 -es mercit, azzal amatőr kategóriába lenyomtam 1 évet, ezt követően 2015-ben az M3-at tesztelgettem év végén, és azóta együtt szeljük a hullámokat.

 

Verseny eredmények

2016 – SemiPro – Gymkhana – 1. hely

2016 – Abszolút – Gymkhana – 1. hely

2016 – SemiPro – Gymkhana – 1. hely

2016 – Abszolút – Gymkhana – 2. hely

2016 – SemiPro/Pro2 – Drift – 3. hely

2016 – SemiPro – Gymkhana – 2. hely

2016 – Semipro Gymkhana Országos bajnok – 1. hely

2016 – Abszolút Gymkhana OB – 2. hely

2017 – Abszolút – Gymkhana – 2. hely

2017 – SemiPro – Drift – 3. hely

 

 

Versenyautóról

Jelenleg egy E36 3.2 M3 -as BMW-vel versenyzek, főbb specifikációk: D2 futómű, Wisefab, Sperr Difi, üvegszálas elemek…

 

 

Tervek a jövőre nézve

  • Erősebb autó
  • Pro kategória

 

Gyémánt fokozatú támogatóink