A 2013-ban alapított Markom Racing, mely 50.000 Ft-al kezdte el működését, mára, többek között a 2016-os év drift, valamint Gymkhana versenyek első számú esélyessé nőtte ki magát a versenyszférában.
A Markom Racing az elmúlt 3 évben mérvadónak számító innováción ment keresztül, szám szerint 16 pilótával rendelkezik – köztük egy női versenyzővel –, minden sofőrhöz külön stáb tartozik, akik a szerelést és szervizeltetés szakmai precizitással bonyolítják le.
A Markom Racing csapatát Kurucz Edina karmesterként vezényeli, aki nemcsak a csapatvezetést koordinálja, de emellett mentalitása és karizmája eredményezi mindazt, hogy nőként ennyi férfit egy sikeres, gördülékeny és egységes csapattá kovácsoljon.
Elmondása szerint egyéniségéből határozottság is árad, de nem csak a fegyelem dívik a csapatvezetőben, hanem pszichológiailag is rendben tartja a gárdát, és ha szükségszerű ápolgatja a csapattagokat lelkileg is. – „Ez egy család, egy életforma, itt mindenki segít egymáson… közösségként élünk jóban-rosszban.”
Kurucz Edina marketingesként dolgozott, ezáltal került bele az autósportok körforgásába, de állítása szerint maga a versenyzés nem vonzotta, ellenben mondhatni „késztetést” érzett, hogy egy drift csapat vezérévé váljon. A hölgy vezérletével a Markom Racing Magyarország top csapatává nőtte ki magát, s kitűzött céljai között szerepel, hogy „egy magyar csapat is rendszeres szereplőjévé váljon az európai drift szférának.” – mondta Kurucz Edina a Markom Racing csapatfőnöke.
Nos, a rendszeres részvét még várat magára, az azonban tagadhatatlan, hogy a Spanyolországban 6. alkalommal megrendezett King of Europe drift versenyen a Markom Racing is képviseltette magát Molnár András személyében.
Nem is akárhogyan, ugyanis a szeptember 3.-4. között lezajlott összecsapáson Andris győzelemmel tért haza Spanyolországból. A pilóta mindössze 1 éve van a csapatnál, mégis elmondhatja magáról, hogy egyedüli versenyzőként mutatta meg magát európai szintéren a Markom színeiben.
A fiatal András versenymúltja haloványnak mondható, még édesapjának a versenyautóján cserélt gumit és segédkezett a szerelésében. A garázsban és szervizben eltöltött idő alatt magába szívta a benzin, a gumik átütő illatát és eldöntötte, hogy versenypilótává növi ki magát.
Mikor a jövőbeli céljairól, elképzeléseiről beszélgettünk, a kitűzött elvárásai között szerepelt, hogy az Európa Bajnokságon minél jobb helyezést érjen el, valamint a legtöbbet szeretné kihozni a sportágból és önmagából. Mint mondotta: „Az ember nem teheti meg, hogy elszáll a teljesítménytől, mindig lesz benne hiba.”